Solutions / řešení

Opravy elektronických zařízení

Arvato nabízí rozsáhlé a rozmanité portfolio služeb v oblasti poprodejních služeb. Ty začínají diagnostikováním závady při zaslané opravě nebo telefonátem na zákaznickou linku.

Po celé Evropě máme servisní centra a postaráme se o to, aby byl dodržen slib daný zákazníkovi, a Vy jste měli přehled o celém procesu.

Každoročně opravíme přes 3 000 000 elektronických zařízení.

Vlastníte telekomunikační zařízení, které je třeba opravit? V uplynulých dvaceti letech jsme opravili miliony elektronických zařízení. Opravy na všech technických úrovní až po mikro BGA komponenty patří k našim každodenním úkolům.

Řekněte nám, jaké jsou vaše specifické požadavky na opravu, a my Vám nabídneme řešení ušité přímo na míru.

Zobrazit více informací

Služby

  • Záruční opravy všech úrovní, od aktualizace SW až po výměnu BGA komponentů
  • Nezáruční opravy
  • Validace statutárních reklamací a DOA
  • Úpravy zařízení dle požadavků zákazníka (rework)
  • Podporu v oblasti R&D
  • Logistické služby (doprava, balení, etiketování)

Zákazníci

  • Lenovo
  • Huawei
  • Coolpad
  • Microsoft
  • Motorola
  • Sony
  • Neato
  • OnePlus

Logistické služby a skladování

Poskytujeme nejlepší logistická řešení – lokálně i globálně

Globální logistika pro nás znamená, že Vás dokážeme propojit s Vašimi zákazníky kdekoliv. V našem rychle se rozvíjejícím světě si zákazník vybírá, jak s námi bude komunikovat a diktuje úroveň servisních služeb. Odpovědí je flexibilní setup, který Arvato nabízí. A je jedno, jedná-li se o obchod, B2C nebo B2B. Díky našim inovativním řešením a technologiím zajistíme, že Váš zákazník bude vždy na prvním místě.

Nikdy se nepřestaneme zdokonalovat…

Více než 20 let nabízíme inovativní služby, které splňují nároky našich zákazníků na logistické služby v segmentu telekomunikace.

Nabízíme komplexní řešení od eCommerce a správu objednávek přes skladování s inteligentním řešením pick&pack až po transport a management vratek.

Tohle všechno v sobě samozřejmě zahrnuje tu správnou míru individuality a flexibility, abychom Vám nabídli perfektní logistické řešení, vytvořili jedinečnou zkušenost a podpořili Vaši značku.

V pobočce ve Stochově nabízíme svým zákazníkům kompletaci uvítacích balíčků pro operátory mobilních telefonních sítí, kompletaci dárkových předmětů, voucherů, vzorníků, katalogů, lepení etiket apod.

Zajišťujeme celosvětovou distribuci marketingového materiálu pro předního českého výrobce automobilů ŠKODA.

Zobrazit více informací

Služby

1) Činnosti typu fulfilment (Kitting & Assembling)

  • Správa sériových čísel a čárových kódů
  • Kompletace propagačních materiálů, SIM karet a výrobků
  • Personalizovaná kompletace
  • Generování PIN a PUK kódů
  • Strojové balení výrobků do smršťovací fólie

2) Činnosti typu Pick & Pack

  • Tisk dodacích listů a adresních štítků
  • Balení zásilek
  • Distribuce dle požadavků zákazníka

3) Logistické služby a skladové hospodářství

  • Skladování
  • Balení zboží a expedice
  • Přeprava zboží
  • Systém Geodata Management
  • Správa faktur a vrácenek
  • Řízení poskytovatelů přepravních služeb
  • Interní služby celního odbavení: Celní odbavení pro společnost Škoda (celosvětová distribuce)
  • Systém kontroly jakosti
  • Řízení a optimalizace přepravy
  • Platforma SAP s modulem řízení toku materiálu

4) Zpětná logistika

Zákazníci

  • Škoda
  • Experipack
  • Sara & Kate
  • Microsoft
  • Morpho
  • Sazka
  • Abbott

Služby call centra

Budovat vztahy znamená vytvářet hodnoty

Schopnost nadchnout zákazníka a trvale jej získat pro nějakou značku se stalo jedním z nejdůležitějších atributů úspěšného podnikání.

Jako vedoucí partner v oblasti Customer Relationship Management v Evropě Vás podpoříme.

Naší nejvyšší metou je proměnit každý kontakt se zákazníkem v pozitivní zkušenost a zajistit, že vzájemná komunikace bude pro Vás i Vaše zákazníky přínosem.

Tuto zásadu dokazujeme denně u více než 600 miliónů zákazníků na pěti kontinentech ve více než 35 jazycích. 43 000 zaměstnanců arvato komunikuje s Vašimi zákazníky prostřednictvím klasických komunikačních kanálů nebo prostřednictvím sociálních sítí.

Více informací o CRM a zákaznickém servisu získáte zde: crm.arvato.de

Vícejazyčné zákaznické středisko v Brně

Specializujeme se na poskytování služeb a technické podpory zákazníkům v několika jazycích. Call centrum v Brně bylo založeno na počátku roku 2007 jako součást projektu společnosti Arvato Services s cílem rozšířit nabídku jazyků a služeb pro jednoho z našich největších zákazníků s celosvětovou působností. Již od svého založení naše brněnská pobočka neustále rozšiřuje rozsah nabízených služeb a jazyků i portfolio svých zákazníků.

V současné době svým zákazníkům poskytujeme podporu v těchto jazycích: čeština, slovenština, maďarština a polština a e-mailovou podporu v rumunštině, bulharštině, chorvatštině, srbštině a slovinštině. Nabízíme širokou škálu služeb včetně jednoduchých a kontaktních služeb zákazníkům, zpracování objednávek, administrativních služeb, údržby databází a technické podpory koncovým uživatelům i správcům informačních technologií.

Zobrazit více informací

Služby

  • Zpracováváme příchozí požadavky ohledně technické podpory
    • Instalace softwaru
    • Odstraňování chyb
    • Otázky kompatibility
    • Otázky zabezpečení
    • Řešení potíží s ovladači

Pracovníci technické podpory disponují minimálně certifikací MCDST/MCTS (Vista) až certifikací MCSE nebo MCSA

  • Poskytujeme kontaktní služby zákazníkům
  • Zpracováváme objednávky a poskytujeme administrativní služby

Minimální počáteční investiční náklady, služby nejvyšší kvality.

Zaručujeme vysokou kvalitu služeb poskytovanou Vašim zákazníkům.

Web arvato services používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení.